2012

god morgon. precis hemkommen från min morgonpromenad och sitter nu i soffan och käkar nyttig frulle. Startade året med att dygna och dra till jobbet i sju timmar, sov in hela första januari. Jag ska aldrig mer sova mindre än 5-6h innan jag ska jobba. Det funkar inte annars, men både jag och gonea var gött övertrötta runt åtta så på så sätt var det ju lite lustigt. Sprang ca 7 km igår med gonea, duktiga tjejer! Blir ännu en löptur senare, men innan dess ska jag göra några fler slingor i mitt nyklippta hår. jobbar onsdag-söndag denna vecka, börjar 8 imorgon och 7 på torsdag. SOVMORGON! Nu ska jag pussa lite på Affe och kolla på världens SÄMSTA serie 7th heaven... Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0