14 september

Hej!
Jag är helt slut i fötterna, jobbat från 05.30 till 14.30. VISST, nio timmar,
men mina bamsefötter i för trånga skor funkar inte längre. De pulserar och jag tror
nästan att jag kan se ett brännmärke på lilletån.

Allt rullar på som det ska. trivs som fisken i vattnet i vår lägenhet.
Fast det är jävligt drygt att behöva cykla hemifrån 05.00 till jobbet,
vill inte tänka på när det väl blir snö.
Borde börja jobba på körkortet snart, men jag tar en dag i taget.. som vanligt,
och det kommer resultera i att jag antagligen inte har fått tummen ur röven och börjat
övningsköra.


Hört att jag varit saknad här i mitt lilla krypin, och eftersom jag är lite
för trött på dagarna för att verkligen ta tag i mitt liv så kommer man att kunna
se mer av simmen här.

springtur ikväll, ska försöka bättre med att vara nyttig denna gång.

ALFONS blir sju månader idag. Puss på min gos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0