Måndag v.44?

Dagarna går så jäkla fort, fyller systemet om två veckor. 13 dagar om man ska vara exakt.
Känns bra, mindre kul att alla älskade inte kan komma på mitt lilla kalas.
Men så blir det, man blir äldre och får ett liv.
socialt förhållande jag har förresten, fifa11 förstör mitt liv. eller är det fifa12?
jag kunde inte bry mig mindre.
Tog en nostalgitripp tillbaka 7 månader och kikade på bilderna vi tog då vi hämtade affe, min lilla TUSS!
nu blir det jobb tis-fre och lika mycket träning.
Hej thailalaland, jag vill vara fit tills vi ses!
Tror dessvärre att jag är sockerberoende, blev nästan deprimerad när jag märkte att vi inte
hade godis hemma förut.
Nu ska jag ta ut alfons på en längre promenad,
jag får ju vardagsmotion iaf.
Vi hörs, kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0