Torsdag

god dag.
jag ligger i sängen, tänkte passa på att ta det lite lugnt efter tio timmars arbete,
det känns i fötterna.
ska se på year one. En av de roligaste filmerna som jag någonsin sett, synd bara att man inte skrattar lika
mycket varje gång, första gången jag såg den var robert tvungen att pausa filmen ca tio gånger eftersom jag fick skrattattacker som varade tio min per gång. exakt min humor så att säga.
nej, nu blir det film innan affe vaknar och vill ta sin näst sista kvällspromenad,
han är så bortskämd med allt. han kan fortfarande inte vara själv eftersom jag tror han
är min son, och man kan inte lämna små bebisar själva.
Han brukar springa in i sovrummet, hoppa upp i sängen och skälla (ropa) tills vi kommer.
Då blir han nöjd och glad och bussugen.
Många anser nog att jag gjort väldigt mycket fel med honom, och de flesta skulle väl säga att
han är bortskämd. Men jag kan inte låta bli, det är ju min lille gos och han ska ha det bästa.
Men jag måste måste måste lära honom att vara själv, han är ju faktiskt snart nio månader,
har haft han i sju snart, åååh tiden går så fort.
KRAM på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0