Fredag

Folk som tro sig vara redo för barn i 15-20 års åldern tror helt jävla fel.
Varför inte leva när man är ung?
Gå på festivaler, ut och resa, supa sig stenfull.

Jag vill inte mögla fast i en lägenhet och tro att jag är lycklig för att jag har gjort
allt det som jag har hela livet på mig att göra.
Barn, jobb och man.
Jag vill inte ångra mig.

Det jag vill säga är, sluta skynda.
Ta vara på ert jävla liv och lev lite ist

Blev lite irriterad efter jag fick se om de danska mödrarnas "liv".

Hälsningar Simone och Alfons.

Och HEJA Stina!
Spring för livet om det är dig kärt!


Nu kommer underbara Gabsegullet.
Det blir kaffe på Linneas balkong,
ha det bra.
ses!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0