en tisdag idag.

god dag.
här sitter jag, iklädd den fulaste lånade kavajen och
med de mest oslitna håret i en stram böll.
Jag tänkte promenera mot stan snart, det är fint väder
och jag ska ha på mig min underbara skinnjacka.


På fredag ska Rote åka till england, manchester.
han ska se på fotboll. M.U - Arsenal och jag är glad för hans skull.
han älskar fotboll, jag älskar han. då måste även jag älska att han
älskar fotboll.

men eftersom det hänt så mkt nu under kort tid med
människor man vet vilka det är osv..
så kan jag inte sluta tänka.
TÄNK OM:
- planet kraschar?
- han blir sönderslagen av ngn galen huligan?
- det är halt påväg dit och han får snurr på bilen?
- det är halt påväg hem och han får snurr på bilen?
- han av ngn okänd orsak skulle stöta på en jordnöt?
etc etc etc.
förstår ni? jag är rädd. men man kan inte gå runt och tänka "tänk om" hela livet,
så jag får ist börja tänka "hoppas inte".
jag älskar dig robert, och jag är rädd om dig.
vet inte vad jag skulle ta mig till om ngt skulle hända dig.

Ikväll blir det lite work,
take it easy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0