en tisdag full med snö

vaknade imorse och det snöar?
va, what the fuck?
är det någon som är idiot?
ne, bara sverige.


Jobbade i lördags, gött med ännu mer para.
ska jobba tre ggr denna veckan tror jag det blir.
2 på norstat och 1 på fröding.
Nästa vecka har jag bokat in mig varje dag +
antagligen jobb på fröding nästa helg again.

I love my life, varför gå och vara råboring och
klaga?

Kommit igång med min lille training igen också,
jag och mina två kumpaner.
puss på er bästa gosingar.

Gick med i några lägenhetssidor idag,
tjänar såpass att jag har råd med en lägenhet,
men jag är så jäkla kräsen.


ne men, in your face.
ses på toppen som man säger.
heh, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0