en helg som denna

Helt ärligt.
jag känner mig som en halv bajskorv utan rote,
han ska inte åka bort utan mig!!!!!!!!!!!
i och för sig är det bara två dagar, hemkommen på söndag.
I LOVE YOU, mest av allt!

Jobbade idag förresten, tredje gången för denna veckan,
har även fyra pass nästa vecka, där ibland fredag OCH söndag.
Men det klirrar gött i kistan så att säga.


jag ska spendera min kväll och natt hos min
allra bästaste vän gonea.
hon är bra för hon gör mig glad always.
däruuuuuu,
imorgon åker vi till flo och gab, gör krhamn lite
osäkert.

NU SKA VI ÄTA MAT, CHIPS DIPP OCH DRICKA MASSVIS AV COLA.
in your face.

"får jag knulla dig i rövhålet hitler?"
- nej det får du inte.



Linnea skulle föresten välja bild till sitt cv idag, hon valde bland dessa:


(isf skulle hon ju självklart klippa bort mig)



Det blev tillslut denna:


Ett bra val tycker jag själv, visar både att hon kan ta
mycket ansvar och är en mogen individ.

NÄ MEN VI HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0