ÄNNU EN NY DAG

Nu är det såhär, jag jobbar och står i (nästan)
Kan man kalla det jobb, när man går runt och lämnar cv?
Jag gör det, min jobbcoach sa att det är mitt jobb,
så då borde det vara det?
Äsch, vi lämnar det nu.


Jag tror verkligen att jag kommer
tjäna på denna vecka, det kommer hända ngt (BRA).
jag känner det på mig, jajemän!
Jag har lämnat CV och fått positiv respons,
känner mig nöjd.



Sitter hos linnea, hon har varit borta i 20 minuter.
: Sminkar sig.
Japp, får räkna med att sitta ensam här i några timmar till då.


OCH GAB!
Du vet att jag saknar dig gosegum!

Kommentarer
Postat av: you know who

vidrig bild, eller ja. alla var vidriga

2011-01-20 @ 22:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0