PENGAR IDAO

fick pengar idag, gött som satan.
lovade min käraste vän gonea att bjuda henne på kaffe.
Vi älskar kaffe.




Jag ska berätta lite om linnea för er.
Hon är så jävla skön.
Men det bästa, det är att jag kan lita på henne
till 110%. Och det känns så jävla bra att vara så säker på det,
har inte haft tur med vänner kan jag säga.
(Många som går bakom ryggen och snackar skit,
jag har själv gjort det.)
Sen är hon ju jävligt rolig och lik mig på många sätt va,
därför vi går så jävla bra ihop.
Bästa vän.


Sen har vi ett jävla vackert yttre båda två,
som ni ser här!



__________________________________________________


Idag: Köpa gymkort! GÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0