bruno peter mars hernandez?

ingen har undgått att jag älskar bruno mars,
men den jäveln har blivit tagen för narkotikabrott,
där sjönk han i mina ögon.
Och inte nog med det:
den jävlen heter egentligen peter hernandez.
WHAT THE?
Nej, men jag älskar hans musik ändå,
och han är fortfarande världens största ögonsten.
hoppas han kommer till sweden snart,
får nog ta och ringa upp honom.. catch up lite ni vet.


precis tagit ett bad och läst Jenna jamesons bok: att älska
som en porrstjärna.
en av de bästa böcker jag läst.
hon och mia skäringer väger nästan lika tungt, om inte
jenna är ett snäpp högre.

Juste, spela ju lite böwel i helgen med sophie, duvis, tjust och rote.
JÄVLAR, pinsamt.. tror jag gjorde fyra spärrar och resten rännan.
jag som var en sån jävla talang förr..

var även på bio med sterner&nea igår,
svinalängorna.
Nästan alla satt och snyftade, jag lyckades hålla igen.


Jaja, ska träna idag.
Men först möta äm och sedan slinga (köns)hår.
Tills vi hörs igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0