alla <3 dag

Jag har hört och läst så mycket negativt om alla hjärtans dag att jag börjar bli lite småknäpp.
Självklart är det en råhemsk dag om man inte har någon att dela den med.
Men vem säger att man måste ha en partner?
Man kan väl ha en gosdag tillsammans med mor sin eller någon kompis.
Eller?
Det handlar om att vara go mot sina nära och kära.

Jag har inget minne av vad jag har gjort alla andra alla hjärtans dag, antagligen
har jag suttit som er.
Tjurat, hatat och tyckt att allt varit överskattat.

Men jaa, det är en helt vanlig dag, men med lite extra hjärtan,
självklart ska man vara gosig alla dagar mot sina nära och kära.

De som verkligen överdriver denna dagen, det är ju ändå ni, ni som klagar
och säger att den är överskattad.
Kanske alldeles för överskattade reaktioner?

Jag vet inte, men jag tycker mest att det handlar om glädjedödare.

Nu ska jag se på dhw.
tack!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0