Promenix


Tog en mycket välbehövlig promenad imorse med mamma innan frukost.
Det är då det förbränner mest, har jag hört.. från .. en .. säker... källa.
moha. så sant som det var sagt.

Jag är jämt lette partysugen idag ja.
tror det kommer bli riktigt roligt ikväll,
men inte för höga förväntningar,
sägs att det mesta skiter sig då.


Nu sitter jag här i min nyinköpta blommiga tröja och dricker juice.
känner att dagen är på min sida denna härliga fredag.


Ha det kul ni som inte har ngt liv, ni kan ju typ se på film ikväll,
eller ringa era vänner som egentligen inte finns.
Eller så kan ni skriva på fb att ni ska göra ngt, men så gör ni det inte.
bara för att det ska se ut som att ni har ett liv.
nej jag skojjar med er, ingen gör så, hoppas jag.
alla har vänner, hoppas jag.
puss

TILLS VI HÖRES AGAIN SÅ ATT SÄG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0