Måndag

god dag!
Spenderat förmiddagen med mamma som kom hit och käkade lite frull.
Det är så gosigt att umgås med mami!
Alfons ligger här ovanför mig helt slut efter att ha busat runt med bonzo.
När han vaknar blir det en långpromenad i skogen någonstans, motion och frisk luft för oss båda.
Jag har tre kilo kvar till min målvikt, eller fem kanske efter denna vecka, då jag varit hemma och varit sjuk och seg.
Men det mesta har släppt, bara lite snorig men det är väl för att det är så jäkla kallt.
Jobbar imorgon, torsdag fredag och lördag. Sedan är jag ledig söndag-torsdag. Känns sådär, gött att vara ledig och ha lite minisemester men nej, jag vill jobba och tjäna pengar.
Justé bussen har slutat gå på morgonen så lagom till vintern har jag börjat cykla igen, jag kommer vara den enda som inte lägger på sig av all julmat!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0