10 augusti

TJA!

Jag åker till Thailand den 25 januari, ja men troru eller?
Jag gillar att må bra!

Jag jobbar hårt och kommer jobba hårdare,
måste spara pengar till resa och körkort, eller varför inte
till framtiden?

Det kommer bli bra. I promise, ni kan vara lugna.

Skulle vara ledig lördag och söndag, kändes råbra,
mindre bra att jag får jobba lördag och därför missa en fin
flickutgång som borde ha varit awesome.
Men det kommer väl fler kvällar som dom får man hoppas.

Jag är trött, ledig idag. Sov till kvart i tolv,
underbart.
Ska ta en långpromenad med Alfons snart,
men innan det blir de mys i soffan och lite städning,
Kramen, hörs väl inte allt för snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0