sjukdom, ej döende

jag har gått och blivit sjuk, nej det är inget allvarligt. ni kan vara lugna,
jag ska inte dö.

Men dessvärre har jag blivit fruktansvärt hes och snorig med halsont.
Så dessvärre kan ingen njuta av min ljuva stämma just nu,
men jag jobbar på den.
Känns bra att jag har ett jobb där det går ut på att prata,
varit sjukskriven denna vecka.

Eftersom jag också aldrig kan slappna av och bara ligga och glo,
så drar jag hellre ner till stan och möter mina fina.
Jag tror på Kaffe och Cola framför vila och alvedon.

Nästa vecka står det en intervju på schemat,
och om jag har tur kommer jag även inom en
snar framtid att ha en liten vovve hos mig.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0