Simone

Möte och försäkringskassan startade min morgon.
Har fått deklarationskit och förstår inte ett piss,
lika bra det.

Jobb ikväll, för fjärde dagen denna vecka. Fan vad gött med pengar.
Till sommaren kommer jag ha tre jobb och kommer antagligen inte
få sova särskilt mycket, så borde passa på nu.
Synd bara att det är så drygt att sova bort hela dagen,
men dom orden kommer jag väl få ångra juni-augusti.

Låg och oroade mig över jöbb och lägenhet igår,
men min älskade mosegoserote gjorde det såklart mycket bättre.
Vad har jag och vara orolig över liksom?
Jag har jobb. Hittills inte nöjt mig med ett skitjobb och det är jag glad över.

Man ska försöka se det positiva i allt vettni, slute oroe er,
då blir man bare rynki o ful.

nämen..

Peace and löve är även spikat(?), linnea stina och sofia!
Im lovin it, så jävla underbart.
Hoffmaestro, åh.. sån jävla nostalgi.

Ikväll efter jöbbet blir det vin, ost, kex och druvor med
de sötaste två hos sterner. En bra fredag helt enkelt.

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0