helgens bravader

vilken jäkla kväll det var i fredags.
det var riktigt längesen jag var så jävla full.
herrejävlagud.
Men det var riktigt kul.
blev erbjuden 5000 spänn för en
timmes njutning.
Kände att det mer hade varit priset i minuten så jag gav han en riktig jävla
"dumihuvudetblick" och studsade därifrån med sterner.

cyklade dretfull genom stan med en lika full stina därbak.
DONT DRINK AND DRIVE!

Tack för en toppenkväll, blir så när man har världens bästa sällskap.
puss.

I lördags hade jag, Rote och gonea filmkväll.
Jackass 3 och God on trial.
Den sistnämna var ej värd våran tid men Jackass var riktigt
nice, äcklig, rolig och spyfärdig.


Jobb idag.
Kommer få en sådan nice lön i slutet av månaden
att jag blir helt till mig i trosan.
nej fyfan,
ha det awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0