Sjuksug

Jag har sökt jobb som en idiot.
varför får alla fula människor och folk man inte tkr om jobb?
medan dom snälla och vackra människora
får snällt sitta och göra som jag, klaga?

Jag är lite sur faktiskt, skulle träna idag.
men jag har typ.. någon släng av feber eller liknande.
jag mår hur som helst inte bra.

Såhär ligger det till:
. både huvud och hals pulserar
. jag är även ganska yr
. jag skulle skit gärna vilja ha glass
. jag skulle vilja träna idag (inte för att jag tkr det är kul utan för att jag har mer än ett handtag)
. jag har glass nere i källaren men orkar inte hämta
. jag skulle vilja spela sims men det laggar så på min dator
. jag vill ha ben&jerry glass
. ben&jerry har jag EJ hemma utan ngn ful trefärgad bajsglass.
. det enda jag kan göra nu är att klaga klaga och klaga tills jag går ner och hämtar min wbglass,
sätter på sims fast det laggar (och jag kommer behöva bli sur också, kul) och bara
riktigt njuter av mitt jävla medelmjölksliv - medel + lätt = lättmjölk mina damer och herrar.
mitt liv är typ bara vatten alltså.

nej men.. jag ska sluta skriva. ej kul.
hörs imorgon
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0