800 kronor livet ut?

Fick ett redigt bakslag idag, jag får inga pengar denna månaden! vavava?
Jag har 800 jävla spänn! ajo, men det kan du ju leva på.. resten av ditt liv.
ÅHÄHK! den nya halsduken känns fan inte lika bra som jag hade förväntat mig.
Varför har jag köpt allt detta som jag egentligen inte har en jäävla använding för?
Varför köpa halsdukar när jag har? Varför köpa tröjor, som jag ändå inte använder!
det är inte min dag idag, får jag inte jobb imorgon ska jag fan slå linnea!
Hennes fel.. mhm det äre, allt är hennes fel.

 Tack för att sköna människor finns!



PUSS

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, gjort ikväll? :P

2010-10-18 @ 20:06:24
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0