Misslyckad bajshelg.

Jappattack!
Så som jag har längtat och längtat
men så blev det åt helvettte ändå.
Finns inget att göra åt,
det bara suger.

Det enda bra med denna helg
är att jag har börjat med antibiotika
och nu ser det bara ut som ett minisår
på hakan.


Fredagen:
Sitter hos linnea och förfestar
med flo'n'jassü.
Sjunger, dricker och har
det vrålnicebra.
Tar bussen till stan,
går till tempel.
kön går snabbt.
inte mycket folk där inne
just då
så vi vet att vi kmr hamna
längst fram.
22.35
FOLK RUSAR IN.
alltså det kändes som
när hussein hade med sig
godis i 6an eller när det var
och alla flög på det!
Vi stod längst fram.
blev mosade,
linnea stod mellan mina armar
och jag tyckte bakåt.
Hon börjar må dåligt
och en rejäl knuff kommer.
hon bestämmer sig för att gå ut
men då faller hon ner och svimmar.
Vakterna drar ut henne,
(under den här tiden står jag och skriker att hon håller
på att dö, delar ut knytnäveslag åt höger och vänster)
hon andas inte.
De får igång henne,
ambulans kommer och
blablabla.

Det bästa är självklart att hon mår bra nu, det är huvudsaken.
Jag är bara lite bitter.

Får höra dagen efter att ngn trampat på Flo's hår
och det gått av.
Helt ärligt, folk var som djur.
Helt jävla dumma i huvudet, på något vänster hade dom
fått för sig att det gick o komma längre än stängslet.
DUMT FOLK DET FINNS.

aja, vi får göra om det tjejer.
håkan i maj och oskar i januari :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0