Microcid - för er med svinkoppor.

Salvan har redan börjat ge resultat,
och jag som pratade om att ta livet
av mig.
gud så onödigt!
Men det gör redigt ont detta ska ajg berätta för er
mina kära vänner,
tänk er någon som.. jag vet inte vad jag ska
jämnföra med.
Kanske någon som slår och slår på samma
jävla blåmärke eller när jag klämmer finnar på folk
med mina naglar.

Men vill man vara fin..

Jag har fått hoppet tillbaka
och fan vad jag längtar tills imorgon,
jag känner mig som ett barn
på julafton.
hohoho!

Kram, vi höres imorgon!

.. måste bara tillägna några tankar
till Tomas familj.
Och här sitter jag liksom och klagar över några
röda märken.
Nej, livet är bra jävla orättvist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0