Jag vill ju så jävla gärna..

Jag är lite ledsen, jag är lite besviken,
eller jag kanske bara är jävligt bajsARG?
Fan fan fan, jag var råsugen på att
kolla på Adamsray. jag var så glad.
men så jävla klart ska det skita sig,
jag är inte arg på någon, jag
är bara arg på själva grejen.
Jag har inga pengar att köpa biljett själv som
det ser ut nu, jag var ju fan 100 säker.
Det var ju så det var sagt, och det skulle bli
så wait for it, wait for it, .. awesome!
Jag är faktiskt arg, fast jag hade ändå detta
på känn lite. OK SKITSAMMA!



Ska ta ett bad nu, äta fukost, läsa tidning.
Sedan ska jag ta en långpromenad med mams.
Är det fel att man faktiskt njuter av att
inte ha ngt att göra på dagarna?
Att få sova hur länge man vill och bara söfte? 
Det är inte så jävla dumt detta, det här är enda gången
i livet som jag kommer få sova, sova och sova.
Jag njuter varje morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0