Ont det gör ont.. jävla skitlåt.

Har spelat Sims 3 och my horse and me 2, hela dagen.
Förutom promenaden jag tog vid tre.
Och ja, jag är tydligen 10 år igen.
Jag tycker det är kul att spela datorspel.
Jag känner verkligen i mitt huvud att jag har suttit här länge länge.
Det pulserar och gör ont.
Imorgon ska jag till försäkringskassan, jag ska även ut och springa.
Kul.
Men vi hörs då!


Men du
,




ja du,





gabriella!
jag saknar dig.
kommer du hit snart?
jag hoppas det. tycker om att umgås med dig.
du är en lustig tjej.
kram och puss




Kommentarer
Postat av: gab

och hur jävla söt är inte du?

IF YOU WANT TO FOLLOW MY BLOG PRES WWW.FILLMYEMPTYSOUL.BLOGG.SE OR CALL ME FOR MORE INFORMATION

2010-12-14 @ 00:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0