once for all

nu ska jag berätta.
lyssna.
noga.

Nej, men ärligt!
Jag älskar Robert, han är den som får min dag
att bli sådär jävla bra som allas dagar borde vara.
Han är den enda som jag nåsgonsin
vill vakna med.
Han är den sista jag ser innan jag somnar,
och den första jag ser när jag vaknar.
Han är mitt hjärta, han har liksom
sitt lilla krypin där.
Han är den vackraste människa, både på utsidan
och insidan, jag har träffat.
Det finns ingen annan, jag kan inte tänka mig någon annan
att spendera mina dagar med.
Han är min pojkvän, min ängel men framför allt min allra bästa vän.


Jag älskar dig!

Så om någon hoppas på att kunna få vårat förhållande i gungning, det funkar verkligen inte.
Slösa ej energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0