jevler så gött

Nu vänder det, på riktigt.
jag är rånöjd över mitt extraarbete på charkfabrik.
men ska det vara nog?
nejnej. idag ringde det en snubbe som
ville att jag skulle komma på intervju
på onsdag. Däremot har jag ingen aning
om vad det är för jobb, har sökt så många så
har ingen koll.
Men ändå, jag har fått tillbaka livsglädjen.
och imorgon är det julbord.
detta innebär att jag får äta HUR mycket jag vill.
Så jävla kryddnice så det är unbeliveable.

Ikväll ska jag ha en bra kväll med mina fina stina och linnea,
ta en öl eller två, prata och kissa varandra i ansiktet.
Detta kommer bli en bra helg.
Jag har alltid sagt att det skulle vända..

Ajuste, robin är fet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0