god söndag

Hej vackra!
Jag har haft en mysehelg med mina två bästa,
mycket film och mycket godis.
Men nu har jag och linnea bestämt oss för att
bygga lite muskler och förbränna lite fett
genom att (tro det eller ej) röra på oss.
Jag har tom lagt in i min kalender att jag
ska ta mig några springturer i veckan.

Så medan ni äter er feta på allt julmums så
ser ni mig utanför fönstret löpandes.

Jag behöver verkligen röra på mig,
under denna vecka har jag inte
lyft fläsket särskilt mycket.

Vi har även kikat på lite nattklubbar i götelabörg till nyår.
Jag och linnea säger strängt nej till raket tittande och lullighet.
Tror detta blir ett prima nyår med mina kära.


Nu ska jag och gnea äta matis och sedan ut och promenera.
Kram och puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0